Érdekesség

15 vállalat, amely mindennél előrébb helyezi ügyfeleit

Egyre több márka ismeri fel annak szükségességét, hogy szolgáltatásait és termékeit kiszélesítse annak érdekében, hogy befogadóbbá tegye azokat. A Down-szindrómás babáktól kezdve a szupermarket kocsik és motorkerékpárok kerekesszékes-baráttá tételéig és még sok másig. Amellett, hogy a mindennapi teendőket jelentősen megkönnyítik, a termékek inkluzivitása pozitív érzelmi hatással is bír. Ez annak a jele, hogy a felhasználót olyan egyéniségnek tekintik, akinek különleges igényeit figyelembe veszik és értékelik.

Hiszünk abban, hogy a világ sokkal derűsebb hely, ha jobban odafigyelünk mások igényeire. Ezek a márkák különleges termékeikkel meleg ölelést adtak vásárlóiknak.

1. „A helyi boltunkban van Down-szindrómás baba.”

2. „Egy motorkerékpár kerekesszékeseknek.”

3. „A helyi élelmiszerboltomban van ingyenes gyümölcs, amit a gyerekek ehetnek, amíg a szüleikkel vásárolnak.”

4. „A helyi szupermarketemben itt Németországban speciális bevásárlókocsik vannak a kerekesszékesek számára.”

5. „Az új mikrohullámú sütőmnek van némító funkciója, hogy éjszaka is tudjak főzni anélkül, hogy felkelteném az embereket a csipogással.”

6. „Karácsonyi üdvözlőlapok olyan embereknek, akiknek két apukájuk vagy két anyukájuk van.”

7. „A helyi szupermarketemben van nagyító, hogy a rosszul látók is el tudják olvasni a termékleírásokat.”

8. „A telefonom töltőjén Braille-írás van, hogy a vakok is tudják, melyik töltő az.”

9. „A helyi élelmiszerboltomban a várandós kismamák számára fenntartott parkolóhely van.”

10. „A helyi tokiói élelmiszerboltom 4, 5 vagy 6 szeletes kenyeret árul.”

„Mindegyiknek ugyanaz a teljes térfogata egy kenyérre vetítve; csak az egyes szeletek vastagságát változtatják.”

11. „Ebben az olaszországi szupermarketben kutyák számára készült kocsik vannak.”

12. „A szállodám medencéjének van mozgássérültek számára kialakított feljárója.”

13. „A helyi élelmiszerboltomban van egy légkondicionált „ház” odakint, ahol a kutyád maradhat, amíg vásárolsz.”

14. „Ebben a párizsi bevásárlóközpontban van egy zárható helyiség a motoros sisakjaid számára.”

15. „Ez a vitiligós Barbie baba.”

Vannak ilyen típusú termékek ott, ahol te élsz? Gondolod, hogy a tömegpiacnak jobban kellene alkalmazkodnia a fogyasztók igényeihez?