10 híresség osztotta meg egyszerű öngondoskodási praktikáit, amiket te is mindenképpen ki akarsz majd próbálni otthon

Az öngondoskodást többféleképpen is definiálták már. A National Institute of Mental Health (National Institute of Mental Health) szerint azonban arról van szó, hogy időt szánunk olyan dolgokra, amelyek mind a fizikai, mind a mentális egészségünket javítják. Ezek lehetnek a legapróbb cselekedetek, de jelentős hatással lehetnek a stressz kezelésére, a betegségek kockázatának csökkentésére és az energiánk növelésére. Ezek a hírességek megosztották, hogy milyen módon gyakorolják az öngondoskodást, ami a legtöbbet segít nekik.

Mi mindannyian kipróbálunk olyan dolgokat, amelyekkel jobban érezzük magunkat, és úgy gondoljuk, hogy talán te is ki szeretnéd próbálni ezeket.

1. Lizzo

Lizzo megosztott egy posztot, amelyben azt írta: “Idén elkezdtem beszélgetni a hasammal. Puszit fújok neki és dicséretekkel árasztom el. Annyira utáltam. De ez ÉN vagyok. Megtanulom radikálisan szeretni minden részemet. Még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy minden reggel magamhoz kell beszélnem. Ez a te jeled, hogy ma szeresd magad!”

2. Ashley Graham

Ashley azt mondta: “Ha nem alszom jól, nem vagyok kellemes társaság. Nem vagyok a legjobb feleség vagy anya, aki lehetnék, és rossz egészségügyi döntéseket hozok. Most már a fürdőszobában tartom a telefonomat, amikor aludni megyek, így egy teljesen más szobában van, és nem nézem meg lefekvés előtt. A leopárdmintás szemmaszkomnak muszáj rajtam lennie.”

3. Oprah

Oprah szereti kivenni a vasárnapokat magának. Azt mondta: “A vasárnapot mindig a megújulás lelki bázisának szánom magamnak – egy olyan nap, amikor abszolút semmit sem csinálok. Leülök a pizsamámban vagy sétálok egyet, és időt hagyok magamnak arra, hogy magammal LEGYEK – nagy tetűvel. Ha nem teszem, abszolút stresszes, ingerlékeny, szorongásra hajlamos leszek, és nem az az ember, aki a világban lenni szeretnék.”

4. Jennifer Aniston

Jennifer Aniston szeret időt tölteni a kutyáival. Azt mondta: “Legalább az ébredés utáni első órában nem nézek a telefonomra. A kutyáimmal ébredek! Játszunk, kimegyünk a szabadba, és van egy gyönyörű rituálénk, amikor mindannyian ülnek/állnak, miközben egyenként leteszem az ételüket”.

5. Selena Gomez

Selena Gomez azt mondta: “A szundikálás a legjobb választásom, nem fogok hazudni. Szundikálni, amikor egy kicsit rosszul érzem magam, jó, mert úgy érzem, hogy újrakezdhetem.” Azt is elmondta: “Mindig olyan magabiztosnak érzem magam, amikor vigyázok magamra. Ha nem vagyok a legjobb hangulatban, és a barátaim meghívnak valahova, nem megyek el. Elvesztettem a FOMO-érzésemet (Fear of Missing Out: félelem attól, hogy lemaradunk vagy kimaradunk), amire büszke vagyok”.

6. Jonathan Van Ness

Jonathan Van Ness azt mondta: “Az irányított meditációk is sokat segítenek. Le lehet feküdni a földre is, és egy kis pihentető jógapillanatot csinálni – én a gyermekpózt, a háton fekvő csavarást csinálom és a lábakat a falra emelem, és minden pózt körülbelül 3 percig tartok, és csak lélegzem, hogy megnyugtassam az idegrendszeremet”.”

7. David Beckham

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

David Beckham (@davidbeckham) által megosztott bejegyzés

Az öngondoskodás mindenkinek szól. David Beckham azt mondta: “Számomra az ápolás nem csak arról szól, hogyan nézel ki, hanem arról is, hogyan érzed magad. Arról szól, hogy nyugodtan próbálj ki új dolgokat, és alakítsd ki a következő megjelenésedet”.”

8. Snoop Dogg

Egy interjúban Snoop azt mondta: “Férfiként mindannyiunknak vannak nőies útjaink, ahogy a nőknek is vannak férfias útjaik, szóval nem baj, ha kihasználjuk ezeket a belső utakat. Én egy olyan férfi vagyok, aki ki tudja használni a nőies oldalát, és mégis tudja, hogy egy férfias férfi, aki manikűröz.”

9. Gisele Bündchen

Gisele megosztotta: “Észrevettem, hogy minden alkalommal, amikor túlterheltnek éreztem magam, visszatartottam a lélegzetem. Meg kellett tanulnom megállni, ellazulni, és hosszú, mély lélegzeteket venni, és másodperceken belül tisztábbnak éreztem magam, és készen álltam arra, hogy szeretetteljesebben kezeljem a helyzetet. A meditáció is csodálatos eszköz volt. Észrevettem, hogy amikor nem szánok rá időt, akkor nem tudok annyira összpontosítani és nem vagyok olyan türelmes és egyértelmű.”

10. Jessica Alba

Jessica Alba azt mondta: “Nemrég kezdtem el edzeni a stressz ellen. Rájöttem, hogy egyszerűen szükségem van arra, hogy az elmémnek egy kis szünetet adjak. Amikor annyi különböző irányba húznak – és idén többet csináltam, mint az elmúlt 6 vagy 7 évben -, az teljes mértékben megvisel. Ha nem szabadulsz meg egy kis plusz energiától, akkor ezt internalizálhatod, és ez annyira egészségtelenné válik.”

Neked milyen öngondoskodási rituáléid vannak? Kipróbálod ezek közül valamelyiket?

via