15+ ember, aki finom falatokra vágyott, de keserűbb ízeket kóstolt

Élvezet és kényelem – ezek a szavak jöhetnek szóba, amikor valami finomra gondolunk. Azonban még a legfinomabb harapnivalókat is elronthatják azok, akik előállítják. Legyen szó akár az ügyfelek megtévesztéséről, félrevezető csomagolásokról, helytelen adagméretekről vagy teljesen más termékről, könnyű a színtiszta megelégedést teljes csalódássá változtatni.

Úgy véljük, hogy ha a legelszomorítóbb helyzetekben is képesek vagyunk jót nevetni, az jó módja annak, hogy megbirkózzunk a szerencsétlenségekkel. Vess egy pillantást ezekre a „félresikerült finomságokra”, hogy támogasd azokat, akik kapták őket.

1. Ennek a pohárnak a kialakítása láttán azt gondolná az ember, hogy valódi gyümölcs van benne.

2. “Ugyanolyan éhesnek érzem magam, miután megettem ezt a tekercset.”

3. “A munkahelyemen volt egy dolgozói megbecsülést kifejező ebéd.”

4. „Kibontottam egy babkonzervet, és egyáltalán nem találtam benne babot.”

5. “Vettem egy csirkés pitét, gondolván, hogy akkora, mint a külső sütőforma, aztán belevágtam, és megláttam ezt a szörnyűséget.”

6. „Számítottam rá, hogy a pizzám kissé más lesz, mint amilyennek látszott az étlapon. De erre nem voltam felkészülve.”

7. “Csak egy banánszeletet tettek ebbe a zacskónyi eper- és banán turmixkeverékbe.”

8. “Csak két hét különbséggel vettem ezeket.”

9. „Több sajtra számítottam…”

10. „Az egyetlen cukormázas rész az, ami a dobozban látható.”

11. “Rendeltem egy narancslevet 2,50 dollárért. Körülbelül 5 korty volt.”

12. „Majdnem ráöntöttem a sajttortámra. Az eper feltét helyett ketchupot tettek bele.”

13. „Kibontottam a mini süteményeimet, és ez volt az első dolog, amit láttam.”

14. Ez a lazacos szendvics bizonyára csak egy vicc.

15. „Úgy döntöttem, hogy megmérem a ma vásárolt nápolyit.”

16. „Az Oreo kekszes jégkrémemben NEM volt keksz.”

Vettél már valamit, ami nem úgy nézett ki, mint ami a csomagoláson volt?